CUM COMAND? CUM CUMPĂR ?

Cum cumpar?

Este foarte simplu sa cumparati de pe maxxonline.ro! Trebuie doar sa urmati pasii urmatori:

1. Alegeti categoria principala ( exemplu: Casa si Gradina, Pahare etc.) si vizualizati produsele in functie de subcategoria dorita. Pentru a va usura navigarea folositi filtrele disponibile in meniul din stanga.

2. Dati click pe produsul dorit, pentru a-i vedea detaliile. In pagina de vizualizare a produsului veti putea vedea compozitia materialului, cat si detalii tehnice si de intretinere a produsului. De asemenea puteti vedea poza detaliata a produsului, marind imaginea produsului.

3. Alegeti culoarea si/sau marimea dorita si adaugati produsul in cos. Este necesar sa selectati marimea si/sau culoarea produsului, chiar si atunci cand doar o singura marime/culoare este disponibila. Daca doriti adaugarea mai multor bucati ale aceluiasi model, va rugam sa dati click in cosul de cumparaturi pe denumirea produsului si sa modificati numarul de bucati dorite.

4. In aceasta faza va rugam sa completati adresa la care coletul poate fi predat intre orele 8-18, cat si adresa dumneavoastra de e-mail si numarul de telefon. Daca doriti facturarea produselor pe o persoana juridica, va rugam sa introduceti datele de identificare fiscala la inchiderea comenzii.

5. Alegeti metoda de plata si mergeti mai departe in cosul de cumparaturi.

6. In cosul de cumparaturi vi se va afisa totalul comenzii, care include si taxa de transport. Daca doriti sa finalizati comanda, va rugam sa mergeti mai departe in cosul de cumparaturi.

Cititi „termeni si conditii” si bifati casuta corespunzatoare inainte de plasarea comenzii. Tot in aceasta etapa va puteti inregistra in baza noastra de date pentru a primi informari legate de actiunile promotionale desfasurate pe maxxonline completand adresa dumneavoastra de e-mail in dreptul „Abonare newsletter”.

Daca datele comenzii sunt cele dorite de dumneavoastra, va rugam sa finalizati comanda.

7. Ati finalizat comanda. In scurt timp, veti primi un e-mail de confirmare a comenzii pe adresa dumneavoastra de posta electronica.

Daca ati ales sa faceti plata cu cardul, va trebui sa furnizati datele solicitate de procesatorul de plati electronice prin card bancar agreat de Stripe, care opereaza ca portal securizat de plati.

Comanda prin telefon

Consultanţii noştrii iţi stau la dispoziţie de Luni – Vineri intre 09:00 – 17:00, la numarul de telefon 07411185115, WhatsApp 0741 185 115 sau email: operational@quasar-comex.ro .

Informatii comanda

Puteti verifica starea comenzii dumneavoastra in orice moment, accesand sectiunea “CONTUL MEU” si introducand adresa de e-mail si parola. De asemenea, puteti folosi link-ul “CONTUL MEU” din e-mail-ul de confirmare a comenzii.

In contul dumneavoastra puteti urmari procesul in care se afla o comanda pe intreaga perioada de la plasare pana la livrare.

In cazul in care nu ati optat pentru crearea unui cont client veti primi pe e-mail, la adresa furnizata confirmarea plasarii comenzii si stadiul de livrare in care se afla aceasta.

Modificari comanda

Daca doriti sa aduceti modificari comenzii dumneavoastra dupa inregistrarea acesteia, va rugam sa ne contactati la adresa operational@quasar-comex.ro, la numarul de telefon 07411185115 sau WhatsApp 0741 185 115 si vom face modificarile dorite!

Veti putea modifica marimea, culoarea produselor, veti putea adauga produse noi sau veti putea modifica datele personale si/sau adresa de livrare.

Cumularea mai multor comenzi

Este acceptata cumularea mai multor comenzi, va vom contacta pentru confirmare!

Anularea comenzii

Exista posibilitatea anularii comenzii prin solicitare scrisa la adresa operational@quasar-comex.ro, la numarul de telefon 07411185115 sau WhatsApp 0741 185 115 .

SC Quasar Comex SRL poate anula comanda efectuata de catre client, in urma unei notificari prealabile adresate clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;

2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de catre SC Quasar Comex SRL, in cazul platii online;

3. datele furnizate de catre client, pe site sunt incomplete si/sau incorecte.

Confirmarea comenzii

In cateva momente de la plasarea comenzii veti primi un e-mail de confirmare la adresa de mentionata in comanda.

In cazul in care nu primiti aceasta confirmare, va rugam sa verificati directorul de e-mail-uri nedorite – Spam/Bulk. Pentru a va asigura ca primiti fiecare mail de la noi, va rugam sa adaugati adresa operational@quasar-comex.ro in lista dumneavoastra de contacte.